TRENING
Trenując wykorzystujesz Punkty Umiejętności (PU) zdobyte przy awansowaniu na wyższy poziom lub wykonaniu misji z takim bonusem.
Jest pięć rang umiejętności.
Ranga pierwsza/ 1 M
Słaba umiejętność. Jednak początkowa. Są to jedynie ataki fizyczne. Np. silny cios w głowę, ostry zamach mieczem. Wszystkie zabierają 10 Punktów Mocy (PM).
Wymagania do nauki: 1 PU, 100 zeni
Wymagania użycia: 10PM
Ranga druga/ 2 M
Mocniejsza umiejętność. Tutaj można już używać pierwszych strzałów z dystansu. Np. atak pioruna, kula mocy. Są tutaj także lepsze kombinacje dwóch nieznanych umiejętności 1 M. Np. brutalna siła ( najpierw cios w głowę, potem szybki naskok i zamach mieczem). Wymaganiem jest nadanie kombinacji jednej treściwej nazwy.
Wymagania do nauki: 2 PU, 200 zeni
Wymagania do użycia: 30PM
Ranga trzecia/ 3 M
Pierwsza supermoc. Są to ciężkie kombinacje do wykonania. Także są to łączone kombinacje 1 M i 2 M. Ciosy te oczywiście zadają większe obrażenia.
Wymagania do nauki: 3 PU, 500 zeni.
Wymagania do użycia: 80PM
Ranga czwarta/ 4 M
Moce i umiejętności zadające duże obrażenia. W szczególnych warunkach mogą już zabić przeciwnika, a nie go oszołomić.
Wymagania do nauki: 5 PU, poziom 8, 1000 zeni.
Wymagania do użycia: 150PM
Ranga piąta/ 5 M
Umiejętności najlepsze, niszczycielskie, na wielką skalę. Używane tylko podczas SSJ. Z pewnością dostępne tylko dla najlepszych wojowników.
Wymagania do nauki: 10 PU, poziom 25, 3000 zeni.
Inne: Inne umiejętności nie przydzielone do żadnej rangi, są skillami kanonicznymi, albo wymyślonymi przez adminów w nagrodę. Są to skille specjalne (SS). Mają one swoje wymagania.
WAŻNE
Przy nauce nowych umiejętności trzeba opisać cały trening w wątku przy treningach. Jednak są poszczególne wymagania i tak:
1M - nauka opisana w trzech zdaniach.
2M - nauka opisana w czterech zdaniach.
3M - nauka opisana sześciu zdaniach.
4M - nauka opisana w ośmiu zdaniach
5M - nauka opisana w dziesięciu zdaniach
|